Tack syster?

ser att syster har varit in och busat på min blogg. Ett inlägg plus en ny design? tyckte du att jag behövde det? Tycker nog inte att du valde dom finaste bilderna på mig direkt, men i love you anyway;)
anledningen till detta hyss: Jag bloggar för lite..
Joo blogga är väl inte riktigt min grejj, det går i perioder. Ena veckan gör jag det varje dag, kanske till och med fler ggr om dagen, sen kan det gå en månad innan det händer igen..

Men men, i dag köpte jag en ny laptop med mobilt bredband så nu kanske det kan bli ändring på det om jag orkar släpa med mig den överallt.

Jobbig vecka nu, tenta vecka nästa vecka. Massor med inlämningsupg å tentor och grejjer, plus att jag måste plugga in en massa saker för Praktiken, som jag har lyckats få på IBM:)

På fredag morgon drar jag till Italien!! Ska bli så jäkla skönt att slippa denna jävla kyla och snö (jaa, det har snöat två mornar i rad nu) även om det bara är för en helg.
Ska försöka hinna se allt som italien har att erbjuda på en enda helg, hur det nu ska gå..
Dessutom ska vi bo hos Italiens ambassadör Anna Della Croce Brigante så jag lär väl försöka använda det lilla vett och etikett som jag har lärt mig genom åren...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0