Utvilad

Tror nog att jag har sovit åtta timmar i natt! helt galet skönt!! Det behövde jag verkligen!
i dag känner jag mig som en helt ny människa, massor med energi!
Springer runt och packar det sista och gör mig iordning, sen ska jag lämna nyckeln till Matilda (som ska få låna vår lägenhet över helgen, så hon slipper bo tsm med sitt ex och hans nya flickvän. Detta finner jag ytterst komiskt, och egentligen skulle jag vilja se hur de skulle funka men jag tänker vara en snäll människa och skona henne från detta) innan de bär av till Avesta!


Idag blir det ingen business linn, i dag kan jag köra min egen avslappnade stil, scarfen och kavajen får vila i dag.
I stället blev det en slapp tunika och mönstrade ben, röda naglar och stora örhängen (brukar ha små pärlor i öronen på praktiken)!


Kommentarer
Postat av: matilda

haha ja det tackar jag för ; )

2009-11-01 @ 21:12:40
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0