vi syndar på hell's

I går blev det Hell's Rebeccas sju synder, denna fredag var det lättja som stod på tur.
Kvällen var riktigt roligt, men också som vanligt med löningshelger så är det alldeles för mycket folk ute.
Jessica har nu också lyckats övertala mig att börja twittra, så jag tänkte försöka prova mig på det. får se hur det går. jag går att följa här http://twitter.com/linnlindeblad

Kan hända att jag har dålig humor, men jag fullkommligt älskar ica reklamerna. Och då menar jag faktiskt inte bara dessa med praktikanten (lite förvånad att det inte har blivit så mycket diskussioner om den, med tanke på att den kan tyckas vara lite diskriminerande).
Men i alla fall, min totala favorit är ju när Ulf "steker". hahah såååå jävla bra!!!
"brillor, sjuuuukt viktigt när man steker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0