Asos ersätter mitt nelly begär..

Efter dagens korta lilla dag i skola, som enbart bestod av att göra en redovisning på 10 minuter på affärsengelskan. Så blev det ett försök till lite plugg hemma, innan matilda föreslog en kaffe på stan som jag föll pladask för på en gång.. Säg kaffe och jag bönar och ber på mina bara knän..
Så blev kaffe och massa gossip i nån timme med henne innan de bar hemmåt..
Mötte till min lycka Marlene på centralen så jag fick sällskap en bit, riktigt trevligt:)

lärde mig klicka hem från asos i dag också, har vart lite skeptisk till det med tanke på att det är från usa. Så har jag varit så orolig över hur lång leveranstiden blir och fraktkostnad åssådär. Men ska få klänningarna redan på tisdag och frakten gick endast på 60. Farligt, detta kommer ersätta mitt nellybehov, framöver blir det asos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0