Dags att stänga av mobilen?

Det skulle vara en lugn helg fylld med plugg inför tentan på måndagen.. Det blev en heldag på stan med lillen, vilket var riktigt trevligt. Blev lite plugg när jag kom hem.
Har verkligen pressat och intalat mig själv att stanna innne i helgen, och försöka se fram emot nästa i stället.
Men detta är verkligen inte lätt när folk sms:ar "Men linn, ska du inte med ut i alla fall?"
utekväll låter i alla lägen så mycket mer lockande än lagboken på nått vis..
Nej jag får faktiskt ta och lägga band på mig själv och stanna inne i helgen..
Vi satsar på nästa i stället!

Dags att stänga av mobilen, stänga världen ute och öppna lagboken.. *suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0