Det snurrar paragrafer i huvudet på mig..

I dag hade vi genomgång inför tentan i affärsjuridik, och då slog det mig hur jäkla mycket det är! (tenta på måndag)
Fått lite smått panik, så i veckan tänker jag låsa in mig med "lagsamlingen".
Mötte upp lillen efter skolan på stan, tok en fika sen blev det lite shopping för hans del, jag lyckades hålla mig i från det, mycket tack vare att jag gick och oroade mig för tentan nästa vecka.
När vi kom hem satte jag mig ned med lagboken och började gå igenom de viktigaste paragraferna i de viktigaste lagarna, gjorde lite översiktsläsning och trodde väl inte att det skulle bli så mycket. Men helt plötsligt har jag satt flikar i och strykit under halva boken känns det som..
Det bara snurrar runt olika paragrafer i huvudet på mig just nu..


Värst av allt är att kaffet är slut hemma, måste köpa hem mig några paket i morgon för att överleva den här veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0