Jag avskyr detta väder

Ena dagen är det dom där riktigt jobbiga höstdagarna, regn, blåst och kallt (idag var en sån dag under förmiddagen), andra dagen är det en sån där riktigt underbar höstdag, solen skiner, blå himmel, lite småkyligt och man myser med en kaffe och en filt på en uteservering.
ändå ska man väl inte klaga när de säger att de är ovanligt varmt i sep i år. Jag ser verkligen inte fram emot kylan..
Jag är ingen vintermänniska, vilket min syster är. Vilket jag fortfarande har svårt att fatta, slask, kyla, snö och mörker.. Enda gången jag gillar vintern är i sälen eller nån annan skidort, en vecka och man har svept in vintern rejält.
Sommar är mer min melodi, bränna, värme, bad, semester, långa nätter.







Kommentarer
Postat av: rebecca

men vintern är ju mysig :) jul, pepparkakor lussebullar snö (A)

2009-09-24 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0