Jag tror att jag fick för mig att skriva någonting igen

Jag tror att jag fick för mig att skriva någonting igen för första gången på ett halv år..
Vart börjar man hmm.. Sommaren försvann lika snabbt som en började men jag hann med en del i alla fall
bland annat:
  • Körkort
  • Två Bröllop
  • Sandhamn
  • Västervik
  • Gävle /jobba
  • Ayia Napa
Fått en liten kärlek för hamnstäder, de är så mysiga. Och sandhamn, skulle vilja spendera varenda sommar där, hela sommaren, varenda sekund. Vilket härligt ställe!

Skolan har dragit i gång igen och jag har fortfarande inte hittat motivationen till att plugga. Den kommer förhoppningsvis om inte allt för länge för jag antar att inte alla tentor kommer vara lika lätt som den vi hade i onsdags (skratt retande lätt, kändes som ett läxförhör på mellan stadiet).
För övrigt skulle jag vilja påstå att hösten har gått i alkoholens tecken, jag har nog inte haft en nykter helg sen jag kom hem från Napa.
Tänkte att denna helgen skulle bli lugn, men det visade sig att jag skulle på 20 års fest i går och i kväll blir det middag på East med jessi.

Tänkte försöka hinna med en hel del nu i höst också, det blir Italien den 15:e okt (en weekend), måste ta mig till Avesta och Sandviken och hälsa på familjen, vill ta mig till Karlskoga och hälsa på, samt hälsa på Karin som har bosatt sig i Örebro.. Och sen fyller ju jag 20, och det lär väl antagligen firas på nån vänster..
Kanske blir en bra höst trots allt!



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag gillar den delen där det står "hälsa på karin i örebro" ^^,

2009-09-20 @ 23:07:18
URL: http://jacques89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0