långa tisdag

nu tänker jag slänga mig i sängen och somna på en gång.
Det blev en långdag i höga stövlar, vilket känns i fötterna just nu faktiskt.
Skola under dagen, mindre roande "IT sälj system" kurs, ögat far gärna över på facebook en sväng och då är man helt lost sen..
Sen blev det en vända och fika på stan med Linda.
Efter det stressade jag för att möta upp mormor, blev sen (för ovanlighetens skull, annars brukar det ju vara hon), hon lyckades i alla fall fixa in mig i riksdagen sen, så vi satt och fikade där, och tiden flög i väg.
Jag försökte få henne att gå i pension, hon jobbar ju numera utan att ens få betalt, svaret jag fick var " ja, men om jag skulle sluta jobba, vad ska jag göra då? bara sitta hemma eller? "
Det fick tyst på mig..
Sprang och hämtade ut ett par skor som jag hade beställt på vägen hem och nu kl 20.54 är man äntligen hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0