Riktigt höstdag

Blåsigt, dugg och kallt. En riktig jävla höstdag har det varit i sthlm i dag!
En lång dag har det varit också, kom precis hem. Blev skola, sen pluggade jag och städa lite på Kungsholmen. Lagboken med alla paragrafer som vanligt igen.. suck..
Tog en chailatte och gossipade med Linn i två timmar, sen mötte jag upp Marlene för en god middag!
Vilket var helt galet trevligt!! Timmarna bara flög förbi, har inte träffat henne på hur länge som helst, kanske har träffat henne mellan två-tre gånger senaste året och hon brukade vara den jag terroriserade (umgicks/bodde/festade med) varenda helg när jag var i avesta.
Så det var riktigt trevligt att prata om allt och ingenting under en god middag! Nu när hon äntligen bor i stockholm så är detta någonting som definivt måste göras oftare!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Verkligen! Måste absolut göras om. :)



2009-09-24 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0