dunderfrukost!

I går när jag vaknade ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om igen, för utanför fönstret vräkte snön ner..
Trots detta tog jag mig ändå ned på stan i det kalla vädret för en fika med jessica.

I dag därmot! vaknar jag, tittar ut genom fönstret och solen värmer annsiktet! Börjar dagen med en dunderfrukost, jag som egentligen inte är en morgonmänniska alls, men laddar upp inför första dagen på praktiken/mitt framtida jobb. Så käkas både fil med solrosfrön, macka med keso/kalkon/paprika, kaffe och vitaminer.
Sitter och inväntar den vanliga "klädpaniken", som inte nått mig än men av erfarenhet vet jag att den inom kort kommer komma.. "vad fan ska jag ha på mig, neej detta känns inte bra, inte i dag, nej dewnna färg klär mig inte idag" Så jag njuter av lugnet inom mig ett litet tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0