2010 Here i Come!

Eftersom min vardag inte har dragit igång förrän i dag detta år så ställer jag in siktet på ett lyckat år i dag! Och dagen till ära börjar riktigt bra. Jag vaknar när Lillen och Tommy drar strax innan klockan sex och kan inte somna om så då kilar jag upp. Så i lugn och ro sitter jag här med min frukost och och chillar.

En av mina planer för året sprack redan häromdagen men det får bli ett mål för den senare delen av året.
Mina mål för i år ser ut så här
  • Bli klar med utbildningen
  • Skaffa mig ett jobb
  • Bli helt självständig ekonomisk.
    Dvs sluta upp med att springa hem till familjen var tredje månad. Har dock mer eller mindre varit en liten nödvändighet för överlevnad under skoltiden, men så fort jag får ett jobb så ska det bli ändring på det!
  • Och precis som alla andra år.. Försöka (obs igen, försöka) bli mer ordningsam hemma. Dvs, kanske inte kasta runt mina smycken i köket, sovrummet, badrummet och vardagsrummet. Jag kan försöka hålla dom i ett rum åtminstonde.
Så med andra ord så är mina mål... att bli vuxen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0