an apple a day keeps the doctor away

Ett äpple, en vitamin everyday, owl city i örat, ögnar igenom aftonbladet och så var det tisdag redan.
Sitter i skolan och filoseferar medans jag väntar på min grupp, i dag ska det jobbas med exprojektet.

Hörde bakerstreet på radion i morse och vad tänkte jag genast på då? Joo 30 graders värme, man kommer tillbaka från stranden vid två-tre snåret, tar en tequila sunrise och chillar vid poolen. Varenda gång jag hör bakerstreet tänker jag på de, för den spelades jämt vid poolen i ayia napa.

Marielle och vickis drar sig dit i slutet av Maj, Linn till Malta och min familj till Thailand, jag kan inte bli mer avundsjuk. Kommer behöva pressa solarium som en dåre för att inte se ut som ett lik bredvid dom när de kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0