Cleaning out my closet

I dag var det skola igen för första gången på ca 12 veckor ungefär. Praktik och juluppehåll. Kändes rätt skönt att vara tillbaka nu, man vet att detta är sista rycket sen är vi klara för arbetslivet! Och numera fruktar jag det inte så mycket längre, eftersom jag fått ett jobb!

När jag kom hem i dag var jag tvungen att ta tag i det jag skjutit på allt för länge, så jag slängde ut allt jag hade på sängen för att sedan köra en stor rensning av gaderoben. Helt plötsligt var kasta högen större än behålla högen.. Kände inte för något alls av mina kläder. Men nu är de ordning i alla fall!

Bye bye, dags att ge lite plats för vårens härliga färger!


Kommentarer
Postat av: rebecca

OCH VART TOG DOM VÄGEN? GE MIG Va? :D

2010-01-20 @ 22:13:57
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0