Cloudy with a chance of Meatballs

Gårdagen blev fullspäckad. Först lunch med Jessica på stan, sen va jag över till Linn en vända för kaffe och efter det en snabb visit hos matilda.
Kvällen började med att jag och lillen käkade middag med Marlene och Jim på Jensens, sen mötte vi upp Linn och några till för biljardspel och öl drickande. Jag höll mig till vinet, de var mer min melodi .
Trevligt var det.

Söndag igen och började dagen med att titta på Det regnar köttbullar. Lite små rolig sådär, men ingen höjdare direkt.
Nu lyssnas det på Melissa Horn (som jag av nån anledning alltid gör på söndagar).
Får se vad som blir av dagen. kan nog komma att bli en promenad runt Djurgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0