flyter upp på land, ner i TylöSun

Efter skolan blev det en fika och en vända på stan med fröken kempe. Jag försökte desperat försökte hitta ett par solbrillor som jag passar i, men verkar inte finnas några sånna alls. De jag spanat in på nätet ser hel skumma ut på mig.. Vet inte alls hur jag ska lösa detta, får leta vidare..

Det blev middag och ett glas vin med Linn på vår favorit Thairesturang, orkidé. Lika gott som vanligt..
Tankarna och pratet flöt bort mot sommaren och vi insåg ganska snabbt att vi bör köra en resa till tsm, vi är så bra på det! Är de nått vi är bra på så är det semestra.
Vi filura lite på om vi skulle köra en vecka eller en weekend i Sverige. Tylösand/Halmstad känns otroligt lockande.
Så hoppas att vi kan boka in en sådan i sommar, verkar finnas en del stugor att hyra nära havet i alla fall! (hör redan gyllene tider låtar i huvudet)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Halmstad är yber på sommaren!!

2010-02-08 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0