jag förstår inte, hur mycket jag än tänker..

Fick se ett foto från studentbalen för ca en månad sen som jag ALDRIG tidigare sett fast det var två år sen nu. Kortet ska alltså va taget någon gång under middagen, men jag förstår inte och jag minns inte!! Vad fan gör vi där?
Viftar med händerna å grejjer, och det är bara vårt bord som gör det också:S
Jag tycker att jag har bra minne och kommer i håg balen riktigt bra (framför allt om man jämför med studenten och kryssningen), men ändå så minns jag faktiskt inte..

'Vad fan sysslade vi med?...


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, jag önskar jag kunde svara på det, jag kände mig tvungen att fota det, just därföa att det vara var ni som gjorde det :P Haha

2010-01-27 @ 14:46:10
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0