Kniven mot strupen a la trapper!

I går var jag bara tvungen att kolla på Kniven mot strupen eftersom de var i Avesta på Trapper Bar.. Fick ont i magen och höll på att garva i hjäl mig, Micro mat och så omlett Leif alltså..
Nyöppningen... Et bord fick vänta två timmar på sin mat.. Jag hade gått efter en kan jag ju säga. Men tror inte att Alex (heter han så:S) förstår vad för typ av människor som går till Trapper, eller hur man som avestabo upplever trapper. För "oss"  är de mer som en ölpub dit man går för att käka nått enkelt och dricka öl, inte finmiddag á la hjortsadel.
Jag tror snarare att en liknande meny som Friday´s har skulle funka bättre.



Kommentarer
Postat av: Neha

Fy vad nasty med micromat

2010-01-22 @ 09:30:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, hjortsadel är väl alla tiders ;)

2010-01-22 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0