ännu mer cravings

Synd att man fyller på vintern, det är nu som önskelistan är som längst.. Alla fina sommarkläder och så har kameran gått sönder också, vilket jag dock inte är så förvånad över. Den köptes till nyår för tre år sedan och har hållt under fester, ayia  napa, sälen så det var väl kanske på tiden.

Har spanat in en kamera som jag vill ha, samsung ST550. Min syster har en sådan och de verkar grymt bra, vad passande att deklarationen kom i går då, får vänta in de pengarna sen ska jag lägga vantarna på denna godbit som ska få föreviga alla sommarminnen! Dock vill jag nog ha den i rött eller lila, inte guld.



Kommentarer
Postat av: rebecca

låt mig rätta dig :) de är i orange och lila :D och LILA ÄR MIIIIIIIIIIIN :)

2010-03-26 @ 13:22:39
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0