Dagens agenda

Springer runt och gör mig iordning för en intervju, men innan dess måste jag till skolan och skriva ut alla dokument som jag måste ha med mig. Eftersom vår skrivare här hemma vägrar sammarbeta med mig och påstår att de sitter fel patron i när den funkar 1 000 ggr förut!
Efter det ska jag dra en vända i på stan och prova den marinblå kavajen med dubbel "guldknapps" knäppning. Hoppas den är lika fin på som på galjen, då kan de hända att den får följa med hem, fast jag egentligen skulle behöva investera i en svart..

Senare i kväll ska jag ta mig till Marlene också, var så länge sedan jag träffade henne. Länge sedan jag träffade någon, har varit så instängd i vårat examensarbete så länge nu så det är på tiden att jag får tid att umgås med vännerna igen.

Hoppas hoppas att det inte är särskilt kallt ute i dag, för nu har jag dragit fram trenchen och jag SKA inviga den i dag, trots vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0