ger mig själv massor med plus poäng

Har åkt på en rejäl förkylning som aldrig verkar vilja ge med sig, kan inte komma i håg sist jag va så här jäkla förkyld. Springer runt med en toarulle i handen hela tiden eftersom jag lär snyta mig varannan minut.
Trots detta och min entusiasm för städning så har jag storstädat i dag och passar även på att tvätta.. Riktigt imponerad av mig själv varje gång jag gör något sånt här oplanerat.
Tänkte belöna mig med själv med att plocka fram vår/sommar skorna och städa undan alla vinterkläder senare.

I bakrunden går tre låtar konstant på repeat: Erik hassle - Wanna be loved, Lady gaga - Telephone och Erik hassle - Bump in the road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0